Jak nakupovat na našem eshopu

Jak nakupovat na našem eshopu />

16/03/2017

Tipy a návody

V tomto článku bychom Vám rádi popsali a ukázali, jaké všechny funkce můžete u nás na eshopu naleznout, dozvíte se také jak funguje objednávkový proces krok za krokem. A v neposlední řadě Vám představíme vychytávky, na které určitě při prohlížení eshopu někdy narazíte.

1.Hlavní stránka

Tělo hlavní stránky je koncipováno tak, aby zákazníka krátce seznámilo s výrobky Hevitar a doplňkovým sortimentem. Pro oživeni je vyplněno interaktivními prvky a  produktovými bannery. Samotný obsah je rozdělen na tři části, kdy první dvě části představují prezentaci výrobků z více perspektiv a třetí část ( recenze, aktuality, facebook okno) se stará o prezentaci značky.

PRÁVĚ NASKLADNĚNO - tato část hlavní stránky představuje nejnovější výrobky nebo produkty, které byly přidány do eshopu nebo byly navýšeny na skladě. Tato část je opatřena filtry, primárně je filtr nastaven na "vše", což znamená, že se zobrazují nejnovější výrobky bez ohledu na značku nebo popularitu. Další fitry pak představují aktuálně naskladněné edice výrobků HEVITAR, případně popoulární kategorie, kde se naskladnění, z důvodu rychlé obrátky, nesleduje.

Obr. 1 : Modul "právě naskladněno"

TIP/BESTSELLER/VÝPRODEJ - toto trio filtrů představuje rychlý a přehledný zdroj informací pro zákazníka. Jedním kliknutím si může na hlavní stránce zobrazit přehled doporučených produktů prodejcem, přehled nejprodávanějších produktů a produktu, na které je momentálně poskytována sleva. Zároveň je zákazníkovi k dispozici funkce "Rychlý náhled", která umožnuje otevřít informace o produktu, aniž by zákazník musel opustit hlavní stránku.

Obr. 2 : Modul TIP/BESTSELLER/VÝPRODEJ

MEDIÁLNÍ KOUTEK - mediální koutek je pracovní název pro tři prvky nacházající se na samotném konci hlavní stránky. Jedná se o nejnovější recenze, kde po schválení se zobrazují nejčerstvější recenze na naše produkty. Recenze jsou shvalovány proto, abychom mohli předejít případným vulgárním příspěvkům, které se občas vyskytují. Negativních recenzí se naopak nebojíme a věříme, že nás posunou dál. Dalším prvkem je přehled aktualit, který nabízí stručný přehled aktualit, tipů, návodů, plánovaných slevových akcí atd. Zbvylý prvek tvoří facebook okénko, které ukazuje aktualní stav našich věrných zákazníků, kteří s námi komunikují na facebooku.

2. Nabízené funkce

Chtěli bychom vám představit funkce, které pomůžou zpestřit každodenní práci s naším eshopem. Mnohdy se může jednat o maličkosti, avšak detaily každé vychytávky byly vyladěny tak, aby byly co nejvíce uživatelsky příjemné a pobyt strávený na našich stránkách nebyl pro zákazníky noční můrou.

Obr.3 : Přehled hlavičky eshopu
  • Seznam přání (1) - tato funkce vám nabízí možnost uložit si produkty, které se vám při prohlížení eshopu zaujaly, ale momentálně nemáte v plánu si je koupit. Stáčí na stránce s produktem kliknout na ikonu srdce, která zboží automaticky přesune do seznamu přání. Seznam přání se automaticky páruje s uživatelským účtem, takže je potřeba být přihlášen.
  • Porovnání (2) - funkce porovnání představuje přidanou hodnotu pro zákazníka tím, že dokáže na samostané stránce porovnat až 6 produktů dle vybraných parametru a tak usnadnit proces výběru správné a vhodné varianty.
  • Přepínač měn (3) - přepínač měn umožňuje přepínání měn v reálném čase, momentálně lze přepínat mezi CZK a EUR.
  • Inteligentní vyhledávání (4) - vyhledávání na eshopu nikdy nebylo jednodušší, funkce inteligentního vyhledávání napomáhá zákazníkum vyhledávat produkty pomocífunkce našeptávání, které dokáže pracovat jak s názvy produktů tak i jejich kódy.
  • Rychlý náhled (5) -
    Obr.4 : Modul rychlý náhled
    takto jsme nazvali funkci, která se objevuje u produktů prezentovaných na hlavní stránce. Při kliknutí na rýchlý náhled vám vyjede okno s informacemi o produktu a možnosti okamžité koupě. Tímto se snažíme redukovat množství přesměrovaných stránek a nabízíme tak zákazníkům možnost nákupu bez jediného přechodu z hlavní stránky.

  • Rozsáhlé uživatelské rozhraní - uživatelský účet nabízí široké spektum funkcí, které zákazníkům dávají možnost zobrazi stav svých objednávek, reklamací a historii vyřízených objednávek. Dále máte možnost vytvářet a editovat své seznamy přání. Uživatelské rozhraní máme v plánu rozšírit hned o několik nových funkcí v průběhu roku.

3. Nákup

Proces nákupu probíhá na našem eshopu v šesti krocích. Stačí si vložit zboží, které máte v plánu koupit, do košíku a systém vás automaticky provede dalšími kroky.

Krok 1: Možnosti objednávky

Do přehledu nákupního košíku se můžete dostat, když kliknete na ikonu košíku v horní část eshopu. Další možnost je využít nabídky vyskakovacího dialogového okna, které se zobrazí po přidání zboží do košíku, a poté kliknout na odkaz nákupního košíku. Přehled představuje stručný a přehledný seznam zboží, které chcete objednat.

V tuto chvíli máte tři možnosti:

  • Máte již u nás založený účet - stačí se přihlásit a načtou se všechny fakturační údaje, které jste kdy do systému zadávali.
  • Zaregistrujete si účet - v dalších krocích vás systém provede vytořením účtu a zadáním fakturačních údajů. Tuto možnost doporučujeme, protože vám zkrátí hodně času při dalších nákupech a nabídne možnosti sledování objednávek a reklamací skrze uživatelské rozhraní.
  • Objednávka bez registrace - v případě, že si u nás nebudete chtít registrovat uživatelský účet, zvolte tuto variantu, kdy systém objede registraci uživatelského účtu a rovnou zadáváte fkaturační údaje.

Obr. 5 : Nákupní košík

Zároveň zde můžete uplatnit zakoupené dárkové vouchery a slevové kódy, které od nás můžete získat skrze newslettery a promo akce. Tlačítko objednat vás přesune k dalšímu kroku, případně máte možnost pokračovat v nákupu kliknutím na stejnojmenné tlačítko.

Krok 2: Fakturační údaje

V tomto kroku je potřeba zadat nejnutnéjší fakturační údaje. V případě, že jste na našem webu již nakupovali a jste přihlášení, vaše fakturační údaje jsou uloženy a jedinným kliknutím je lze použít, případně lze zadat nové, pokud došlou k nějakým změnám.

Krok 3: Adresa dodání

Pokud se adresa dodání liší od fakturační adresy, kterou jste uvedli, zaklidněte: "Chci zadat novou adresu" a tuto skutečnost uveďte.

Krok 4: Způsob dopravy

Nabízíme standardní typy doručení zásilek a to přímo na adresu, na výdejní místo GEIS point nebo osobní odběr. Pokud si zvolíte službu zaslání na výdejní místo GEIS point, systém se Vás následně zeptá na upřesnění místa a nabídne detaily výdejního místa jako adresu, provozní dobu, případně kontakt. Momentálně spolupracujeme pouze se společností GEIS, která se stará o doručení všech zásilek zasílaných naším eshopem.

Krok 5: Způsob platby

Způsob platby závisí na zvolené variantě dopravy:

  • doručení kurýrem na adresu - platba převodem na bankovní účet nebo dobírka ( dopravce umožňuje platit hotově nebo platební kartou)
  • doručení na výdejní místo GEIS point - platba převoem nebo "dobírka" ( platba hotově nebo kartou na výdejním místě), doporučujeme využít možnost platby na výdejním místě, jelikož je to komfortnější a zdarma.
  • osobní odběr - pouze po připsání částky na bankovní účet

Krok 6: Potvrzení objednávky

Potvrzení objednávky slouží pro kontrolu objednávky a zadaných údajů, po potvrzení se objednávka stává závaznou. Nicméně rádi Vám vždy pomůžeme a vyjdeme vstříc, je-li to možné.

Doufáme, že Vám tento návod při nakupování pomůže a budeme rádi za jakékoliv dotazy a připomínky. Mějte se krásně.

Tým Hevitar